

Get Even (PS4) PO POLSKU
Polityka prywatności
Koszty dostawy
Reklamacje i zwroty
Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracze będą musieli stawić czoła przeciwnikom, zbierać wskazówki, a meandry fabuły odkryją prowadząc dialogi oraz eksplorując interaktywne otoczenie. Za muzykę w grze odpowiada Olivier Derivière (Remember Me, Assassin's Creed IV Freedom Cry), który łączy przy tym tytule elektroniczne brzmienie z żywą muzyką symfoniczną, nagraną i zmiksowaną z zastosowaniem techniki 3D przy współpracy z orkiestrą filharmonii brukselskiej w Galaxy Studios z siedzibą w Belgii. Aranżacje Derivièra cechuje szeroka skala emocjonalna, będąca w bezpośrednim związku z wydarzeniami gry.
Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzenie odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.
Cechy gry:
• FABUŁA Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.
• AKCJA Pokonuj przeciwników i zbieraj wskazówki, które pomogą rozwikłać śledztwo.
• REALISTYCZNA GRAFIKA The Farm 51 zastosowało na dużą skalę technologię fotogrametrii - skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51. Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Przewoźnik | Informacja | Cena | Dostawa |
---|---|---|---|
![]() | Czas dostawy 1-2 dni roboczych | 10,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-4 dni roboczych | 12,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-4 dni roboczych | 14,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-2 dni roboczych | 15,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-2 dni roboczych | 17,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-4 dni roboczych | 14,00 zł . | |
![]() | Czas dostawy 1-4 dni roboczych | 16,00 zł . | |
![]() | Odbiór osobisty z magazynu w Brzegu, ul. Słowackiego 31 | Za Darmo |
Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracze będą musieli stawić czoła przeciwnikom, zbierać wskazówki, a meandry fabuły odkryją prowadząc dialogi oraz eksplorując interaktywne otoczenie. Za muzykę w grze odpowiada Olivier Derivière (Remember Me, Assassin's Creed IV Freedom Cry), który łączy przy tym tytule elektroniczne brzmienie z żywą muzyką symfoniczną, nagraną i zmiksowaną z zastosowaniem techniki 3D przy współpracy z orkiestrą filharmonii brukselskiej w Galaxy Studios z siedzibą w Belgii. Aranżacje Derivièra cechuje szeroka skala emocjonalna, będąca w bezpośrednim związku z wydarzeniami gry.
Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzenie odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.
Cechy gry:
• FABUŁA Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.
• AKCJA Pokonuj przeciwników i zbieraj wskazówki, które pomogą rozwikłać śledztwo.
• REALISTYCZNA GRAFIKA The Farm 51 zastosowało na dużą skalę technologię fotogrametrii - skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51. Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.